9 Aralık 2010

Yeşilçam'dan Tatlu Sürprizler (2)

Yeşilçam Çarpması: Birisi Türk filmlerindeki bilmem kim çıkınca yaşanan duygu ve düşüncelerin tümü.
Bugün bir 'Yeşilçam Çarpması' daha geçirdim değerli okurlar. Sonuncusunu geçen yıl, Şaheste Hanım'ın Türk filmlerinin fındık kurdu yancı kızı Fatma Karanfil olduğunu öğrenince yaşamıştım. O zaman geç kalmıştım, herkes zaten biliyormuş, kaldıydım mal gibi. Ama bu kez size yaranabileceğimi sanıyorum.



Papatyam'ın Birol Güven'in Türk ailesi destanı yazan dandirik dizilerinden biri olmak dışında en ilginç hususiyeti, böyle boylu poslu, kapkara saçlı, dünyada "Papatya" olmaktan en uzak kadını bulup başrolünde oynatmasıdır. Ayrıca Nilgün Kasapbaşoğlu bence biraz ürkütücü birisi. Vallahi ne zaman gülse gözü seğirmeye başlar diye ödüm kopuyor. Ben tikten korkarım arkadaş. Hele ki kendisi hayatında biraz suluya kaçan bir şaka yapmış olsun, bunu hayal dahi edemiyorum. O çok sigara içmiş robot sesiyle "Babanı pazara gönderdim ananasaldırdım" diyecek mesela. Çüüş! Bu var ya en az Nihal Ziyagil'in kafa kız çıkması kadar imkânsız bir düşünce.

Yaa insanı böyle yamulturlar Deniz Gedizlioğlu! Senin o robot dediğin ses var ya, bilcümle Yeşilçam çocuklarının sesiymiş, şaşkınlıklar içindeyim. Sezercik, Yumurcak, Ömercik, Kahraman Kıral, Gülşah, hepsinin. Evet, duyar gibiyim: "Ben zati bahtsızım, kimsesizim. Ölsem bile n'ooluy. Sen yaşamalısın melek annecim..." 

Bak şimdi video da koyuyorum ama lütfen içerikten ziyade kulağımızı biraz açarsak... Zira ben asla Yeşilçam'dan komik video paylaşan biri olmayı istemem. Zira mı? Ne yapalım, bundan sonra sana da respect Nilgün Hanım. Yok yok, "papatyam."

4 yorum :

Adsız dedi ki...

Zira dedi, zira ne ki?

:: RockunzeL :: dedi ki...

Ben videodakini pek benzetemedim ama Nickelodeon çizgi filmleri veya e2'de dublajlı diziler izliyosan bu kadının sesi her yerde ve metalik sesi benzetmen hoş olmuş :D

deniz dedi ki...

araba nerde?

deniz dedi ki...

haa. video olmadı diyosunuz. ama o vallahi yeminle.