7 Mart 2011

Anam, Açıldı Ya Bu Blog?












Durun durun. Sabah ilk açtığımda ben de saf gibi hemen heyecanlandım. Meğer IP'ler güncellenirken arada öyle açıldığı olurmuş. Ayrıca işyerinden girilemeyen bir Blogspot ile bu gemi yürümezmiş, bunu da öğrendim. Aslında bu yasağın başından beri evden sınırsız Blogspot erişimim var ama bana ille ofis olacak. Göbek adım tehlike.

Günlerdir düşünüyorum, arada saatler süren bir taşınma denemem oldu, yok annem. Ben Blogspot'u bırakmak istemiyorum. Mesela Hisarüstü'ndeki yeni gözdemiz The Wire'ı izlerken de hep düşünürüm: Leş gibi yer ya bu Baltimore?  Fırsatını bulan niye gitmiyor, giden niye gerisin geri dönüyor? En çok da öldürülmek üzere olan torbacılara şaşıyorum. Allah için her yerde geçer bir meslek, safi biraz network yapacaksın ama aynı dert her işte yok mu?  

Komple böyle bir şey işte.

"So now you come over East Side and expect me to hide you. Why is it that every Baltimore nigger think that running the fuck away means crossing downtown? Shit, you should be in New York or Philly or some shit."
--Proposition Joe.




Neticede, herkesin ev diye bildiği bir şey var be annem. Niye ben taşınıyormuşum Wordpress'e? Hem orada üşürüm abim ben. Yokluktan iyicene dilenci gibi oldum ya iğrenç. Öğrenci kontörü verir misin abi? Sağol abi...

Bu arada Twitter'da #blogumadokunma'dan sonra #dokunmabloguma da Trending Topics'e taşındı. Bir anlamı var mı emin değilim. Geçen hafta Blogspot'un kapatılmasıyla ilgili itiraz dilekçesi vermek için kalktım Beşiktaş Adliyesi'ne gittim. Bulduğum manzarayı anlatayım: Bir tarafta sıra sıra kelepçeli insanlar, tel örgülere yapışmış perişan aileler, her tarafta elinde eşşek gibi birer tüfek taşıyan, kocaman postallar giymiş polisler bekliyor. Çocuklar feryat figân: "Babaaağ...!" Oradaki insanlara bloglar kapatıldı desem beni öldürürlerdi sanırım. Neyse, bir adet poşet dosyanın içinde muhafaza ettiğim biricik dilekçemi bu hafta Şişli Adliyesi'ne götüreceğim. Blogspot'u seviyorum, demokratik hakkımı da  kullanıyorum! 

"Ain't no home if your fucking heart freeze not your ass, motherfucker." --D.G.

2 yorum :

casey23 dedi ki...

çok sevindim dilekçeni bırakmamana belki adam öldürmedin belki abin terör maduru diil ama senin de dediğin gibi bu senin en doğal hakkın, hakkını savunacaksın tabi! işyerinde blogların kapalı olması cidden kilitliyor insanı eve geldiğinden ziyade ben de orada daha çok vakit harcıyormuşum onu anladım! :S opera programını dene hem windows hem mac için var oradan sanırım sorunsuz bağlanılabiliyor...

deniz dedi ki...

hahhaha sağol, zaten istesem de almazlardı dilekçemi, asliye ceza mahkemesi lazımmış, o da şişli'de var.