21 Aralık 2011

Fatmagül'cüm Kusucam Şu An Canım...


Merhaba Fatmagül,

Benim, ben, D.G. Küçük gördüğün, o beğenmediğin bilog yazarı. Senin için vaktiyle bağırlarını jiletleyen mahallenin düşkünü. Canım, suratındaki o yapış yapış gülüşe hiç girmiyorum. O gülüşe girdiğimi düşünmek bile istemiyorum. Üstündeki fakir kazağına da değinmeyeceğim, çünkü fakirsin işte PİS FAKİR. (Bu konuyu daha evvel ÖBGZKİ'nin ilgili başlığında pre-holding Cemo vesilesiyle açıklamıştık) Fakat Fatmagül, çok rica ediyorum çek şu saçlarını karşımdan. Çek, yoksa şimdi Ebe Nine gibi hık! diye gideceğim.

Pek şeker, pek masum... NAH. Beyinsizlere dönmüşsün Fatmagül. İki yandan da ayırmış... O minik mandal tokalarla da tutturdun mu ha? Ayh-nefesim kesiliyor arkadaşlar bi kolanya dökenim yok. YAHU, gerçekten bağırıyorum şu an, Bİ BAKIN BE! 

Sene 2004. ”Niii”
Hiç unutmuyorum, bir gün bir arkadaşıma dedim ki: ”Ne var, aynı Bihter gibiyim bence.” O da bana dedi ki, hıı, senin de merdivenden inerken saçların hop hop hopluyor mu böyle?

Bence benim Bihter olmam daha iyiydi. Bırakın Bihter'i, Ziyagil'i; Hatırla Sevgili'nin Yasemin bile bundan daha cool bir insandı yemin ederim. Nasıl kendini bilmez bir şöhretse bu ya rabbim, hiç demiyor ben ki ben kişisel tarihimde geriye doğru dev bir adım attım şu an?  Buyrun alın işte aynısı?

Bu sezon Fatmagül bitsin, öylesine kuş gibi ve mutlu olacağım ki vallahi şaşacaksınız. Diyeceksiniz ki, ”D.G, sen de pamuk gibi bir insanmışsın aslında.” Ben ise o sırada vakur bir şekilde gülüyor olacağım. O zamana dek Fatmagül'e huzurlarınızda Demet Akalın'dan Toz Pembe şarkısını gönderiyorum:

--Toz Pembe--
dertsiz başıma dert açtın 
hayatımda kısa süre yer aldın 
gönül kapımı çalıpda kaçtın 
ruh halin neydi anlayamadım 
demekki senin için aşk boş bir laftı 
dilinden düşüpte kırıldı 
toz pembe hayaller vardı 
pembesi gitti tozu kaldı

FATMAROSE MY ASS, 

Sevgilerimle.

9 yorum :

Adsız dedi ki...

bu 2004teki hali nirden??
yorumu görünce heyecan yaptım ama sonuç hüsran be d.g. bu haftaki fragmanda bile çok malzeme vardı. erdoğancım fatoşu altgeçitte yakalıyor falan sonra rahmi erdoğanın kafasını kırıyor falan. sen görmeyeli erdo da aşık oldu izle şu diziyi lütfeğğn.

deniz dedi ki...

Oktay Kaynarca'nin bir sezonda kaldırılan bir dizisine konuk gitmiş kızcağız. Ben fragmanı izledim, öldü mü öldü mü... ERDOĞAN ÖLÜRSE DAĞITIRIM ORAYI.

deniz dedi ki...

Durun Fatmagül'e bi şarkı daha göndercem:

Sana verdiğim tavizlerin
Yarısını kendime verseydim
Hiçbir derdim kalmazdı benim
Senin kadar kendimi sevseydim

Süpürge ettim saçlarımı
Kabullendim suçlarını
Yerine ben içtim, sakinleştim
İçmediğin ilaçlarını

Hasta ettin sen beni hasta
Hasta olan sendin aslında
Yeni reçeteme seni yazmadı doktor
Kullanma diyor onu bir daha asla

zece dedi ki...

yappış yappış gülüşü yetmezmiş gibi kedi gibi miyiv miyiv ses tonu ıııyyhhh. nefret edilesi bir diziye dönüştü fsn ne kadar yüklensen az tvbenimcanım'cım.

bu arada yeni glee yorumları neden gelmiyor?! glee şahlanmış gidiyorken, şimdiye üçer beşer glee yazıları birikmiş olması gerekirken nedendir bu sakinlik?! üşüyorum reis.

Adsız dedi ki...

allah'ım yalnız değilmişim, ne kadar mes'udum şu an anlatamam.

yapmacık, asla gözlerine ulaşmayan gülüşünden; mıy mıy mıy konuşarak masum olduğunu sanışından; 'biranöncebütünrepliklerimisöyleyeyimdesinirlendiğimanlaşılsın' metodu ile kriz sahnelerini oynamasından nasıl tiksiniyorum bir bilseniz...

aslında beni kendi halime bıraksalar bu kadar gıcık kapmıycam bu yetenek fakirine. nedir yani keremcem'in jön olduğu diziler gördü türkiye. ama işte sağdan soldan 'beren saat oldu' diyenleri gördükçe, ekşi'de gazetelerde 'beren oyunuyla devleşti' muhabbetlerini okuyunca çoooook batıyor bana yeteneksizliği.

1,5-2 aydır fatmagül seyretmiyorum, yakında sigarayı da bırakıcam. amen.

Arda Gitmez dedi ki...

www.hatunfrikik.com'dan beslenen görsellerle derinleşen yayıncılık. işte araştırmacı gazetecilik budur. evet.

deniz dedi ki...

haber nereye biz oraya, yapacak bir şey yok.

Adsız dedi ki...

ben bunun 2.sezonunu izlemiyordum bi gün bi baktım 1.sezondaki fatmagül gitmiş yerine cimcime yasemin bi şey gelmiş. anlam veremedim nasıl oldu bu iş... baksak beren saat'in değişimi diyeceğim, o da bi şirinlik muskası çünkü magazincilerin karşısında, ama bakıyoruz intikam'a yine normal insan işte. cidden anlamıyorum bi karakterin konuşması, sesi niye değişir? bu kız hep masum, temiz değil miydi sanki? kerim'in yere batasıca aşkı mı bunu yapan? büyü mü yaptı kıza ne bu?
bu halini görünce demiştim ki "bu dizinin ilk sezonununyla 2.yi yanyana koysan, sözgelimi önceki olaylara flashback yapsalar seyirciyle nasıl dalga geçtikleri kabak gibi ortaya çıkar." sonra ne oldu? finalde beni duymuş gibi ilk bölümü tekrar çekip "fatmagül hep böyle mıyır mıyır konuşuyordu siz yanlış hatırlıyorsunuz." demeye getirdiler (sanırım). he hilal saral he, o zaman.
-Joo

deniz dedi ki...

ahhahaha he ya, he :))

hayır ben o zaman kendimi ne diye bu kadar hırpalamışım hiç anlamadım, insan demek böyle böyle sıyırtii.