18 Eylül 2011

Osman Seni Çok Seviyorum!

Çiko Osman
Evet, seviyorum işte, seviyorum, seviyorum, seviyorum!

Zıvanadan çıktım ya şundaki tipe bak. Laflara bak. "Hep o Arif yüzünden! Bi tane laklak almış eline... Gülden'in karşısına geçiyo hava atıyo! Gülden de hep Arif'e bakıyo... Napiyim ben de laklak aldım işte!" Galiba en son kardeşim iki yaşındayken böyle şeyler hissetmiştim. Yazık, çocuk o kadar tatlıydı ki sıka sıka öldüreceğimden korkuyordum.

8 Eylül 2011

GÜNEY iyi de KUZEY Biraz Şey...

"Işığı kopomo!"

Derin tiksinti hislerimden kurtulabilirsem iki satır yazmaya çalışacağım arkadaşlar. Çünkü biliyorum bunu bekleyenleriniz var.

Sevgili sayın Kıvanç Tatlıtuğ, "Adanalıyım ben boğazıma düşkünüm" diyerek takmıyorum ayağına yattığın o kiloları sike sike nasıl verdin ama... Kaba konuştum, bağışla. Ama back to the taşness'ı ben her zaman takdir ederim. Gelgelelim, (nasıl düzgün konuşuyorum Zehra Çilingiroğlu gibi?) sanıyorum ki şimdiye dek Yöreoğulları tarafından yaratılıp Nihal Ziyagil'den de mal olabilmiş tek insansın. Senin yanında köylü Cemile'nin bile gideri var bak, o kadar söylüyorum.

1 Eylül 2011

'Renkli Hayat Müzikali' Güfte: Kanal D


Fatmagül'ün suçu nee?
Ku-zey-kar-şı-gü-ne-yeee!
Kar-deşler ama farklılaaaar,
Günışığına çık-tı kanıt-laaar...

14 Ağustos 2011

SOFRAMIZ, Ayırdılar Bizi Aşkım






Lanet olsun O'nu seviyorum. 

Tam da Ramazan gelip yeniden kavuşmuşken bırakıp gitmek... Burada, Tucson'da hep düşünüyorum; acaba şimdi nerededir, Isparta'da mı, belki de Malatya'da? Korkarım yaktıracaksın sen bana bu master'ı Soframız Gizem!

28 Haziran 2011

Tamam mı, Oldu mu, ÖBGZKİ Bitti mi?





















"Hayat insanın isteklerinden bağımsız, kendi başına akan bir COŞKUN IRMAK. O ırmağı ne kadar anlar, onun akışıyla ne kadar uyumlu olursan, kendinle de o kadar uyumlu olursun."

24 Haziran 2011

Bihter, Biliyor musun Bugün 24 Haziran




















Günaydın sevgili arkadaşlar.
Daha önce hiç Bihterciğimin ölüm yıldönümüne uyanmamıştım, size de öyle oldu mu?
Şimdi ben Yöreoğlu Kardeşler'e sormak istiyorum: MUTLU MUSUNUZ LAN!

8 Haziran 2011

Yine Beni Yendin STV!


STV'nin ne kadar muhteşem bir kanal olduğunu söylemiş miydim? Öyle çünkü.
Bu kanalda "Kollama" diye bir dizi var. Dün rastgeldim, Salih'i görürüm belki diye biraz bakayım dedim. Salih'i ne yazık ki göremedim ama hayran kaldım arkadaşlar, resmen fasine oldum.

29 Nisan 2011

Ve 'TV benim canım' Ödülleri!

Geldim, geldim! Hepiniz deliler gibi sonuçları bekliyordunuz biliyorum ve hemen açıklamaya başlıyorum.


YILIN DİZİSİ: ÖBGZKİ 

24 Nisan 2011

GLEE'de Adam Kayırmacılık, Bir Ne Oldum Delisi'cilik...
















EEEH YETTİ BE!
ENOUGH IS ENOUGH ULAN!
Nedir yahu, nedir bu Holly Holiday'den istenen, çekemediğiniz nedir allahın cezaları! Gül gibi kadını bir barındıramadınız şu dizide, kaşınız gözünüz yarılsın inşallah. Hey güzel allahım. HGA, anladınız mı H-G-A!

13 Nisan 2011

ÖBGZKİ: Ama O-HAA!



















Şok içindeyim. Az önce, bir eve GEMİ girdi. Kayık değil. Tekne değil. Bildiğin kocaman, hayvan gibi bir gemi!

8 Nisan 2011

'TV benim canım' Ödülleri Veriyorum!

Evet TV benim canım! Ödülleri diye bir şey var, ben veriyorum. Çünkü televizyonda bir numarayım, BEN TEKİM. Toplam 10 kategoride vereceğim bu ödüller için şu ankete gidip oy kullanmanızı istiyorum sevgili arkadaşlar. Bak, demiyorum ki ben seçiyorum, şu an size insiyatif verdim. Öne çıkan kategorileri aşağıda paylaşıyorum. 27 Nisan'da açıklanacak Büyük TV benim canım Ödülleri gecesinde görüşmek üzre, bayz.

    YILIN DİZİSİ

4 Nisan 2011

THE WIRE ve Düğününe Gideceklerim Listesi

Sevgili okurlar, 
Siz bu satırları okurken, ben "dünyanın en iyi dizisi" tabir edilen The Wire'a başlamış, beş sezon izlemiş ve nihayet mezuniyetimi vermiş olacağım. Behzat Ç'nin allah bin belasını versin, nefret ediyorum ondan.

29 Mart 2011

Show TV: Tuktuku-tuktuk-tukutuk-tuk!

Show TV 20. yaşına girmiş arkadaşlar. Canım ya... Hatırlıyor musunuz; Star'dan iki yıl sonra, 1992'de kurulmuştu. O günlerden beri çok şey değişti; Star battı, Kanal D coştu, ATV öyle kendi hâlinde takılan, çalışanlarının sonsuza kadar grev yaptığı bir kanala dönüştü, fakat bütün bunların arasında Show TV 90'lar ruhunu hiç kaybetmedi. Artık kimse izlemediği zaman bile, hayır ben leş dizilerimden vazgeçmem diye ısrar etti. Doktorlar'ı çekemezsem ambulans görevlilerini, olmadı polisleri, o da olmazsa itfaiyecileri çekerim, yine ben o Kutsi'yi bir dizide oynatırım dedi. "Acun Bey, yarışmalarınız güzel de, biraz şey değil mi..." dediler, Show TV "Gittiği yere kadar!" dedi. "Bu milliyetçiliğin de modası geçti gibi." dediler, "O sana öyle gelii" dedi; her yarışmasında bir Türk-Yunan konsepti bulmayı başardı, bugün de Wipe-Out'la bu geleneği sürdürüyor.

26 Mart 2011

Kerim'le 'Okuduğumuzu Anladık mı?'

Bazı şeyleri tekrar gözden geçirmek ister misiniz?
- Ben de unutmak istiyorum... O geceden tek bir saniye bile kalmasın aklımda istiyorum. Her gece, bunun sabah farklı olsun diye yumuyorum gözümü. Ama daha kapadığım anda gözümün önünde. Beynim unutmuyor... Bedenimin... bütün hücreleri hatırlıyor, unutturmuyor. Senin o tam olarak hatırlayamadığın geceyi, ben her saniyesi saatmiş gibi yaşadım...

11 Mart 2011

Fatmagül'de 'Bazılarına' Gün Doğdu...

Sana kırmızı çok yakışıyoor!

Ooh, Muko aldı çocuğu kaçtı haydi hepinize geçmiş olsun. Na böyle kalırsınız işte. Kimisi de diyor ki, "Muko benim için bitmiştir." Mukaddes çok bayılıyordu size zaten.

7 Mart 2011

Anam, Açıldı Ya Bu Blog?












Durun durun. Sabah ilk açtığımda ben de saf gibi hemen heyecanlandım. Meğer IP'ler güncellenirken arada öyle açıldığı olurmuş. Ayrıca işyerinden girilemeyen bir Blogspot ile bu gemi yürümezmiş, bunu da öğrendim. Aslında bu yasağın başından beri evden sınırsız Blogspot erişimim var ama bana ille ofis olacak. Göbek adım tehlike.

26 Şubat 2011

Yaşaran Lojistik'e Taze Kan: MUSTAFA


















Ooooo... "Lojistik" neymiş herkes iyice anladı mı?
"Bütün şoförleri sen çekip çevireceksin, seferleri sıraya koyacaksın, harcırahlarını takip edeceksin, muhasebeye rapor edeceksin, tırların bakımı, sigortası, servisi, hepsiyle sen ilgileneceksin."

20 Şubat 2011

Justin Bieber Dedin Glee Orda Dur!


















Justin I love youuuuuuuuuu!
Rabbim sen çok büyüksün, yerlere yata yata güldüm yaa. Sam "Justin Bieber Experience"i başlattığı zaman hah dedim gitti bu çocuk tekmeyi yiyecek. Herkes götüyle gülecek sanıyordum, fakat bütün kızlar rees-men çıldırdı ve bütün oğlanlar teker teker Bieber'a dönüştü ya, adaletine gurban olduğum allahıma teşekkür ettim, şimdi yine eminim ki bir güç var.

18 Şubat 2011

Salak, Yemin Ederim Gerizahalı Bu Çocuk.




















Ya yok artık, yuh! Çüş! O-HAAA!
Kerim lütfen o alyansı alıp pipinin ucuna takar mısın? Mesajını çok daha net verebileceğini düşünüyorum: "Fatmagül, senden çocuğum olsun istiyorum." Ne, ben miyim şimdi kaba? Ben miyim eşşek? Allah allah, lafın ucu oraya gitmiyor sanki.

15 Şubat 2011

Glee'de Neşeli Günler



















"Glee'de Helvacı Helva'yı söyledikleri gün amacımıza ulaşmışız demektir." 
-TV benim canım

Glee'de şarkılara bir hal gelmiş ayol, hiç tırt bir şey söylemiyorlar. Hayli şaşırıyorum ve dahi etkileniyorum. Bir tek Sevgililer Günü bölümünün sonunda -o allahın emri- bir tane sıkıcı şarkıyla bitirdiler, onun dışında dizi başladığından beri her gün Esra Erol'un stüdyosuna giden kız gibiyim; her şarkıda içimden taşan fıkır fıkır bir oynama hissi ve müsterih olunuz, ölçülü bir şekilde el çırpma.

9 Şubat 2011

Milletçe Gossip'e İhtiyaç Duyduğumuz Şu Günler

Ya kardeşim siz ne biçim okursunuz? Ne biçim insansınız siz? Gossip Girl sinsi gibi iki haftadır oynuyormuş, bir allahın kulu demiyor... Memlekette Gossip Gız gözden düşmüş, anladım ben. Anladım dedim tamam! Sezonun ilk yarısını ben de pek iyi bırakmamıştım gerçi ama insan muhtaç olmayagörsün. Fatmagül haftalarca ağzıma sı.tıktan sonra "Aaa, dedim, yeter ya getirin Serena'yı boğulacağım billa!"

Ah Serena, ah be koca sırık, üzerinde "Bazı şeylerin değişmediğini bilmek güzel" yazan bir tabela gibisin. Tebıla. Hayat felsefenin tümünü yalnızca iki soru üzerine kurmuş olmanı o kadar kıskanıyorum ki.

1- Available mı? (Yes.) 
2- Gideri var mı? (Her türlü!)

4 Şubat 2011

Fatmagül Cevab Veremedi...





















Yaaa! Ne konuşacak Fatmagül'le Mustafa ben bunu merak ederek yaşayamam bütün hafta ya! Ulan Mustafa, içten içe senin bile affedilmeni hayal ediyorum ya, Kerim'den ne kadar nefret ediyorum artık var sen hesap et. Ama sen de fazla kerizsin be adam. Ben şimdiye kadar bu dizide Behlül'ün yerini hep Selim Yaşaran'ın doldurduğunu düşünmüştüm, oysa o bizim fakir Mustafa'ymış. Kim nereye çekerse o yana gitme, anneye babaya gık diyememe, tabansızlık, "bir araya gelemeyiz"cilik, her türlü sümsüklük bunda. Meşhuur "direksiyonu döverek sinir krizi geçirme" performansına da gönderme yaptı bugün, saygı duydum.

3 Şubat 2011

Erdoğan'cım Çok Güzel Çıkmışsın Canım...

Bence, Yaşaran gençleri "The Yasharans" adında bir boyband olsaydı eğer; Selim grubun en çok solosu olan yavşak üyesi, Vural asi ve sportif çocuk, Erdoğan ise kesinlikle "kitap okumaktan hoşlanan kızların aşık olduğu cool grup üyesi" olurdu. İlle Kerim de girecek derseniz o götüm ise ancak adını kimsenin hatırlamadığı ezik bi tip olarak kenarda dururdu.

28 Ocak 2011

Fatmagül... Ne, Ne, NEE?


















Arkadaşlar, benim kulaklarım doğru mu duydu?
"Suçluyum...Seni koruyamadığım için." mi dedi o ayı? O öküz, o ALLAHIN PUŞTU!

25 Ocak 2011

90'lar Portre: AYŞEN


"Bir X vardı, ne oldu ona?" başlığı altında toplanan şahıslara karşı ilgim ile 90'lara, böyle komple her şeyine duyduğum tiksintiyle karışık hayranlık birleştiğinde kendimi tek bir ismi düşünürken buluyorum: Ayşen, Ayşen, Ayşen... 

21 Ocak 2011

Fatmagül Tatlı, Fatmagül Cici...




















Vay, Fatmagül! Kız geçen hafta arkandan Kezban diye çemkirdiğimi duydun da içine Shera mı kaçtı, ne oldu sana bebetom? Yoksa "Deniz diziyi bırakacakmış" diye haber uçurdular da içime su serpmeye mi karar verdin? Ellerin dert görmesin yavruuum, yine insan kadınmışsın kuşuuum...

18 Ocak 2011

Uzmanından ÖBGZKİ'nin 6 Aşaması



Aşama #1: Ya Nolii Yaa?
Bu aşamada kişi diziyle yeni tanışmaktadır. Daha ilk bölümden kanın gövdeyi götürmesinden, ortada bir tuhaflık olduğunu hissetmekte, belki de manyakça bir dramın ayak seslerini işitmektedir. Fakat o şimdi ateşe uçan pervaneler gibi, Kurban Bayramı'nda kurban kesimini izleyen çocuk gibi bir şey olmuştur. Gidişi gidiş değildir, bilmemektedir enayi.

7 Ocak 2011

Vodafone Sen Hiç mi Künefe Yemedin?

Vodafone sen ne kadar yanlış bir reklam yapmışsın ab-boooov.
Gecenin o saatinde o künefe gelecek, ben "Başka bir şey istesem olacakmış ha" diye hüzünleneceğim. Sana bir şey diyeyim mi, sen kafayı yemişsin.

6 Ocak 2011

E Muhteşem Yüzyıl da Buysa Biz Öleliim?



Yine-bana-hüsran, bana-yine-hasret-var,
Yine-bana-esmer, günler-düştü-eyvah!

Hani coşuyorduk, hani verilen sözler, ne oldu? Resmen sıkıcı be bu. Daha ilk bölüm amma, ben anlarım. Görün bakın, siz de diyeceksiniz, "Elma sandım sen çiğ pattiz çıktın Muhteşem Yüzyıl."

4 Ocak 2011

Akşama-Babacığııım, Unutma-ASU-Getiiir!





Hey ya rebbim, bu Asu ne karaktermiş arkadaş, dizinin her yerinden çıktı kadın ya... Haftalığını yanlışlıkla yüksek mi tuttunuz, yoksa fahişe olmayı çok fonksiyonlu mutfak robotuyla mı karıştırıyorsunuz? Her taşın altında Asu, her düğümü çözen Asu.