1 Eylül 2011

'Renkli Hayat Müzikali' Güfte: Kanal D


Fatmagül'ün suçu nee?
Ku-zey-kar-şı-gü-ne-yeee!
Kar-deşler ama farklılaaaar,
Günışığına çık-tı kanıt-laaar...

Günlerdir hep böyleyim işte. Lanet olsun sana Kanal D. Beni tiki Jennifer'lara, kaykaycı Bobby'lere rezil ettin. Çoluk çocuk yanımdan geçerken tutamıyorum kendimi, sürekli "ku-zey-kar-şı-gü-ne-yee!"

Bu kadar meşhur bir şarkının üzerine bu sikko sözleri yazmayı kim akıl etmiş öğrenemedim ama allahım bu özgüvenin aynından birazcık da bana versen ya? Hayır sene olmuş 2011, bu Mahallenin Muhtarları ruhu nerden çıktı yani? Hele Osman'ın rap kısmında vallahi küçücük çocuğun yerine utandım da can havliyle pause'a nasıl bastığımı bilemedim. Bir kere rap ne sayın seyirciler, "Yo!" ne? Hatırlatmak isterim, Türkiye'de hip-hop/rap müzikten nemalanma sanatı, son ürünlerini 2000'lerin ortalarında verdikten sonra ne yazık ki sevenlerine veda etti. (RIP) Bunun tek istisnası, geçen yıl Şüphe dizisinde zengin ailenin dejenere genç kızı Müge Boz'un (ki görüyorsunuz zaten cümlenin burasına gelene kadar kaç demode klişeyi bir arada kullandım) "Babaannne, çok süper bi çocuk o, rapper!" şeklinde telaffuz ettiği replik oldu. "Hip-hop/rap türünde eserler seslendiren oğlan çocuğu" ekolünün son temsilcisi ise muhtemelen Havuç'tu. Nasıldı bakayım... "Havalıı-havalıı-havuç kafalıı!" Şimdi bakınız eşek kadar adam.


Size teşhisimi de söyleyeyim; bu rezaletin sebebi bence Kanal D'nin para basan lanet olası beyaz kıçının artık iyice tavan yapması olsa gerek. Altı üstü üç dizi, iki de gündüz programı yayınlayacaksın götüm ne abartıyorsun? Yayınladığı da bir şey olsa... Bizim Yenge'yi izlediniz mi? Sıkıntıdan kendimi Star'ın yeni dizisi "Ataerkillikten Kaçış"a verdim. Bu arada delirmiş olduğu gözümden kaçmayan Hümeyra'nın yeniden Melekler Korusun'la ekranlara dönmesi fikrini ise son derece ürkütücü buldum. Bence bu sezonun en bomba şeyi, Umutsuz Ev Kadınları'nın kadrosu:


SOLDAN SAĞA: Songül Öden herhalde Gümüş'ün modernleşmeden önceki halini hafızalarda taze tutmak maksadıyla alnını böyle ardına kadar açmış olacak. İlişkiler'deki deliren gelin, ben 90'lardan beri senden korkuyorum. Ceyda Düvenci'yle bir sorunum yok. Haziran Gecesi'ndeki esas kızın kankası Lale, son 2 senedir FOX'un en kötü dizilerinden birinde oynamış olduğun gerçeğine gözümüzü kapatırsak, bu kadroda bir tek sana kanım kaynadı. Esas, Fikret'in orda ne işi var arkadaşlar? Öyle sanıyorum ki 6 yıl boyunca bir kerecik olsun tansiyonu bile çıkmayan bir karakteri oynadıktan sonra Bennu Yıldırımlar'ın kendi içi de biraz geçmiş, değilse şu halinden biraz ürkmeye başlayacağım.

SON SÖZ
Artık kan davalı olduğum Kerim'le Fatmagül'e gelince... Arkadaşlar, lirik dans??? Ben o koldan kaldırma/forklift hareketini yüz metre ilerden tanırım. Anladığım kadarıyla, yaşadığınız destansı aşka yaraşması amacıyla bu çakma bale türü size uygun görüldü. Dans Eder Misin'deki Ömür Hoca mı öğretti, ölümü gör bak? Lirik danstan nefret ederim ve size de çok yakışmış canım. Hı hı, sevgiler.

 Başarınızın devamı!

8 yorum :

Adsız dedi ki...

Osman'ın yerine ben de utandım açıkçası.

KadirBey dedi ki...

Acayip zorlama olmuş ya ! O bir o bir beyaz, öyle bir geçer zaman falan. Şu Kuzey ve Güney de gerçekten 'farklılar' kardeşlermiş birde.Kadir İnanır ve Banu Alkanın kızı olduğunu (http://www.youtube.com/watch?v=X4zoTTDkpdg) iddia eden kızı kabul etmek bile daha kolay.7 bölüm sonra hangisi daha 'cool'sa onun evlatlık olduğu anlaşılır muhtemelen. :)

Feride dedi ki...

"maymuna dokmek" deyimi argomuzda zaten olmasaydi herhalde bu klipten sonra kesfedilerek dilimize kazandirilacakti. Ama sizin dediginiz gibi bu muzik kafamin icinde plak gibi donup duracak ve yilin geri kalaninda ben de onu soyluyor olacagim. Yine de sizden sansliyim cunku yurtdisinda kimse mirildandigim guftenin ne sacma oldugunu anlayamayacak! Yazinizi yine kahkahalarla okudum sayin blog yazari, "you made my day" diyebilirim hatta!

deniz dedi ki...

ama ben de yurtdisindayim ki.

Feride dedi ki...

tiki Jennifer'lar, kaykaycı Bobby'ler.... aaaa. ben onlari dizi karakterleri sanmistim, ne cahillik! Ayiptir soylemesi ben TV izlemiyorum, sizi takip ediyorum, boylece yanimda konusulursa hic cahil cahil bakmiyorum. Bravo ta uzaktan nasil takip ediyorsunuz gundemi. Ben tarzinizi begendigim icin takiliyorum, hani orgu blogu da yazsaniz okuyacagim yani... Sevgiler, cahil okuyucunuz...

deniz dedi ki...

benim D.G. olarak en büyük misyonum halkımıza televizyonu sevdirmektir sevgili Feride, inşallah bunu da başaracağız birlikte.

bu arada kadir bey bu video ne ya, 15 dakkadır izliyorum beynim biraz eridi galiba, yerinde mi diye ev arkadaşıma sorucam. ama banu alkan'a da biraz benziyor gibi. ACABAA??

Adsız dedi ki...

ya Deniz lokasyon versene hayir sadece gelip aaazini opicim. onumuzdeki 3 ay 3 ayri kitada olcam yeminlen yaparim yani :)

deniz dedi ki...

Arizona, Tucson :D