18 Eylül 2011

Osman Seni Çok Seviyorum!

Çiko Osman
Evet, seviyorum işte, seviyorum, seviyorum, seviyorum!!!

Aklımı kaçırıcam ya şundaki şu tipe bak. Laflara bak şu laflara. "Hep o Arif yüzünden! Bi tane laklak almış eline... Gülden'in karşısına geçiyo hava atıyo! Gülden de hep Arif'e bakıyo... Napiyim ben de laklak aldım işte!" Galiba en son kardeşim iki yaşındayken böyle şeyler hissetmiştim. Yazık, çocuk o kadar tatlıydı ki sıka sıka öldüreceğimden korkuyordum.

BİR LAKLAK UĞRUNA YA RAB
Hepsi senin yüzünden Çemila. Alıvereydin çocuğa bir laklak işte ne vardıysa inat edecek... Bütün okul almış bir şu Osman'da yok. Bakın arkadaşlar bu iktidar zehirlenmesidir, bu ana babaların en Cemile'si gelse böyle tutturdu mu tutturur. Gerçi o Osman da az çanak yalayıcısı değil, diyor ki Cemile kendisinin "hayatının berrak pınarı, sabır taşı ve sırdaşıymış." Ay nerden de bulursun bu lafları yetişkin Osman? Beyoğlu şairi misin nesin? "Karşısında çırılçıplak kaldığım tek kadın" mı... Sen çorapla mı sevişiyorsun yani, burdan bunu mu çıkaralım? Sevgili Coşkun Irmak, çok affedersin ama senin de şairliğin pek ezik ruhlu çıktı, her taşın altından kadın düşmanlığı çıkıyor. Vallahi o karın Selma'ya allah kolaylıklar versin, selamlar.

Osman yavrum, sen Coşkun abin gibi olma, seviyorsan git Gülden'le konuş bence. Eminim onun da sen veya Arif'i izlemek dışında bir kişiliği vardır. Sohbeti nasılmış, tutar mı bir bak... Öyle ayran budalası gibi kızı etkilemeye uğraşırsan daha çok cam da kırarsın, çorapla da sevişirsin.

BURCU BURCU 70'LER...
Laklak olsun, leblebici olsun, bu sezon nostalji muhabbetine ağırlık veriyoruz, o bi belli. Artık Taner Birsel arkadan anlatır da anlatır. Kezâ dönem saçları, dönem kostümleri havalarda uçuşuyor. Geçen sezon akılları neredeydi bilmem, vintage dükkanlarındaki 60'lar koleksiyonu biraz zayıf heralde. Fakat Cemile'nin yeni saç modelindeki Arsen Hala esintisini görmemek mümkün değil... 


Zengin başı. Cemile bunu hak etmediğinden değil. Bir Soner'inki kadar etmese de, Hikmet Karcı'nın mirasına saygım büyük. (O imzayı da Ali düğünü basmadan attığın iyi oldu kız.) Fakat bu saç modelinin bir kusuru var Cemileciğim, o da gayretkeş kadınlara pek gitmemesi. Hususi şoförü olanların tercih etmesi zannımca daha yerinde olur. Çünkü o zaman, böyle haldır huldur yürürken, dışarıya şu görüntüyü veriyorsun:

Eyvahlar olsun!

Yalnız Cemile'yle ilgili anlam veremediğim bir şey var. Aylin'in düğün arifesinde "Önce okul" diye bağrını jiletleyen Cumhuriyet annesi, büyük kızı hukuğu bırakmış evde beyaz çoraplarıyla doğum sonrası depresyon geçirirken gıkını çıkarmıyor. İnsan teklif eder, kızım babaannen çocuğa bakar sen okulunu bitir der. Bu kalkmış bir de Hakan'a gaz veriyor, "Siz bir yola girdiniz artık oğlum bunun dönüşü yok" diye. Berrin istese öyle bir boşanır ki... Ama hayır, boşanamaz çünkü bizde söz senettir, aksini teklif eden şerefsizin önde gidenidir.

ALİ KAPTAN AĞLAMASIN :(
Son olarak, itiraf ediyorum ki ben Ali Kaptan'ı seviyorum. Bastonu titredikçe  koşup koluna giresim geliyor, o gülünce mutlu oluyorum. Ben işte öyle, düşmüşlere zaafım var dostlar. Sonuçta belki Ali Kaptan'ın babası da ayrı manyak, ne çekti küçükken biliyor muyuz? Bu çocuk Hasefe yüzünden böyle sapıtmadı heralde, çünkü farkındaysanız kendisi EFSO bir Anadolu yıldızı. Ali'yle ikisinin karşılaşmasından o kadar duygulandım ki. Peki ama Mustafa bebeği Hasefe'de kalsa olmaz mı? Kızım bu Cemile'de de ne inat varmış, hiç küçücük bebeğe kin tutulur mu? İnsan dayanamaz da bir başını okşayıverir... Mustafa tecavüz bebeği olsa anlayacağım ama bu garibin günahı ne Cemile? Allah onun da rızkını verir, babası yaramaz çıktı diye yapma böyle :( Bu mağrur Hülya Koçyiğit çizgisini sürdüreceksen kendisini daha çok örnek almalısın diye düşünüyorum. "Kalbimin Efendisi" filminin sonunda Lale Belkıs'ın kızına nasıl sahip çıkmıştı, aynı öyle işte. Tabii kızım, Hülya asil kadın.

Bu sezon ÖBGZKİ'yi bayağı beğenmekteyim açıkçası. Geçen yıl o kadar saç yolduktan sonra bu durum bana da tuhaf geldi ama sonra sebebini anladım: Kötüler daha topa girmedi. Selma'nın fakir sevgilisi, Carolin, Ekber, bunlar ileride Cemile'nin başına bela olmak üzere hazırlıktalar şu an. Daha ne manyaklıklar dönecek. Ve korkarım bu kötülere karşı Cemile'nin yanında duran da Ali Kaptan olacak. Öyle bir his geldi, bilmiyorum. Göreceyiz dostlarım, sevgilerimle.

3 yorum :

bay ripley dedi ki...

Bu blog entry'si araciligiyla Turkiye'deki girisimcileri LakLak uretimini canlandirmaya davet etmek istiyorum. Ne olun yapin sunu ya, parasi neyse, shipping'i neyse vericem, alicam uc-bes tane. Bir defa cok nostaljik, su ara biraktigim donem biyiklarina cok uyacak. Sonra yurtdisinda harika bir hediye. Boyle hikayesini anlatirken, Osman'in kiskandigi cocuk gibi taktak onu oynatirken insan accaip piyasa yapar, dikkat ceker, wow alir. Ne olur girisimci kardesler, yapin bana bir guzellik.
Bu arada Arsen Hala esprisi ilk yapildiginda ordaydim. Hastaninim TVBenimCanim.

elvan dedi ki...

vay be... bir yıl önceye kadar küt saçlı birisi olarak "saçım Arsen Hanım saçı gibi mi oldu" kaygısını az yaşamadım... Cemile'ye de bu kuş saçından dolayı çok üzülüyordum. sokakta bodoz yürürkenki hali epeyce iyi bir tespit olmuş. yazı wunderbar!!

elvan2 dedi ki...

ama yeni yazi isteriz!