6 Eylül 2010

'Fatmagül'ün Suçu Ne?' Ekibinin Büyük Ayıbı

Vay anasını be. Vay anasını sayın seyirciler.

Kanal D'nin şu mikemmel sezon tanıtımı var ya? Fatmagül'cü Beren'le Engin Akyürek'e hafiften torpil geçilen video. Set fotoğraflarına rastladım az önce. Resimlere bakarken, bir tuhaflık dikkatimi çekti...

Beren Saat'in kıyafeti Bihter tarzı değil, ama çok beğendim. Engin Akyürek ise biraz sıkıcı görünmesine rağmen sonuçta o da fena giyinmemiş. Yalnız bu resimde, özellikle Engin Akyürek'in giysilerinde bana çok tanıdık gelen bir şeyler var. Bu tişörtü bir yerlerden hatırlıyor gibiyim, neredeen nereden...


Buldum, vallaha buldum.

Bu tişört dostlarım, bildiğin Nihal'in sevişme tişörtü!


Behlül'ün bir gece önce Bihter'le sevişeceğim sanarak parfüme boğduğu, Bihter'in çok acı bir şekilde Behlül'ün beynine verdiği doğumgünü kumpasının yarattığı gerginlik yüzünden muhtemelen ter içinde kalmış, ardından doğumgünü hediyesi olarak nişanlısına hayvan gibi bir yat hediye edince mükâfat olarak güzel bir gece geçirtilmiş olan Nihalciğin ertesi günün sabahında üzerine geçiriverdiği tişört. Ve şimdi Beren Saat'in yeni rol arkadaşının üstünde. 

Kimsenin Bihter'in anısına saygısı yok yemin ederim. Anbıliyvıbıl.

7 yorum :

Başak dedi ki...

sen manyaksın.

deniz dedi ki...

bana konuşacağına gözünü aç vatandaş!

renklendirhayati dedi ki...

nereden de bulursun böyle şeyleri bilmem :))

deniz dedi ki...

yurdun dört yanında casuslarım var benim :P

Adsız dedi ki...

nasıl bi dikkat bu???!!!?

Adsız dedi ki...

süpermis!:)

Zarife dedi ki...

Supersin...