2 Eylül 2010

CHUCK BASS: That's What I'm Talkin' About




*3. sezonu bitirmeyenlere 
 bir parça spoiler*







Ölmediğini biliyordum, Charles!

Gossip Girl yeni sezonunun ikinci bölüm resimleri bile çıkmış. (13 Eylül diyorum, bommbabomba.com diyorum) Prag'ta neler oldu bilemiyoruz fakat resimlerden görüldüğü üzere Chuck gayet kanlı canlı bir şekilde ortalıkta geziniyor.


Be adam, sen ölümlerden dönmüşsün, eline bastonu almışsın, hiiç bana mısın demiyor, hâlâ insan üstü mükemmellikte giyiniyorsun. Evet Chuck, diziden ayrılırsa izlemeyi bırakacağım kişi sensin. Ne muazzam derinlikteki iç çatışmaların, ne grotesk güzelliğin, ne de alt üst ettiğin ahlak değerleri için. Chuck bebeyim, senin bu kıyafetlerin için ben çocuğumu bile keserim anladın mı? 



Şuna bakınca Küçük Sırlar'ın gerçek bir çöplük olduğunu bir kez daha anladım. Öyle mor gömleğin üstüne beyaz ceket giymekle olsağıdı, Safiyeli Faik'in de karizması almış yürümüştü "Çet" yiiavrum. 

"Because I'm Chuck Bass!"

Not: 4. sezon resimlerine bakarak Yukarı Doğu Yakası'nda doğmadığını hatırlamak isteyenler için Facebook sayfamızdaki Gossip Girl fotoğraf albümünü güncelledik çok cillop oldu.

5 yorum :

gürültü dedi ki...

hakkaten o küçük sırlardaki ucuzluk hiç bitmeyecek.

ilk sezon chuck bass'ın yüzüne bakmıyordum ama sonra cevheri üzerime doğru parlamaya başladı. ve kesinlikle çok şık

deniz dedi ki...

aslında ben de televizyonda gossip girl'e ilk rastladığımda ekranda chuck bass vardı. "bu ni yaa kötü adam mı!" deyip takip eden iki yıl boyunca gossip'in yüzüne bakmadımdı :)

my bad.

Başak dedi ki...

ya ben paçası kıvrık pantolonu erkekte beğenmiyoruum ki o herife yakışmayacak bi kıyafet olduğunu düşünmüyorum.

deniz dedi ki...

iyi de sevgili başak chuck bass öyle erkekte şu, erkekte bu şeklinde kalıplar içinde değerlendirebileceğimiz bir şahıs mı?

Başak dedi ki...

e değil tabi; karakteristikliğin, karizmanın tavan yaptığı bi kişilik kendisi. gene de eeeeh yani o paçalar.