14 Eylül 2010

Eski Dosttan Düşman Olmaz: EZEL, In Your Face!

Kesinlikle çok klas bi hareketti. Şu anda 15-0 öndesin Ezel.

Yastıkların üstünde tortop olmuşudum, zınnk! diye bir kalkışım var, evde "NEEEEY?!!!" diye bir bağırışım var, respect üstüne respect, anam babam.
















Demek "Kenan İmirzalıoğlu'yla Kıvanç Tatlıtuğ beraber filmde oynayacaklar." dedikodusu buydu, sevgiliden ayıran "reddedilemeyecek teklif" buydu, demek Ezel'in jeneriğinin sonundaki altında isim yazmayan, tuhaf "konuk oyuncu" ibaresi buydu, demek bir türlü kesilemeyen o sakal buydu. Tüm parçaların yerine oturması ne de güzeldir sevgili okur!

Error. Error. Error.

Behlül çıktı ötesi mi var? Aşk-ı Memnu'da Öldürmek İstediklerim Top 5'in 3 numarası da olsa, nefret de etsek, Behlül işte! Tabii ki Kenan Birkan-kalp-Behlül! Ezel ile Ramiz Dayı, sizler şu an out'sunuz bebeğim. Urban styla'nın zaferi.

Kerem Çatay topu 90'a takmış şimdi ben ne demeliyim?
Ezel olayların yarısını anlamadığım semi-tırt bir dizidir, mi diyeyim?
Kenan İmirzalıoğlu, bir daha sakın beyaz pantolon giyme Defacto reklamı gibi, artı köylü gibi olmuşsun mu diyeyim?
Cansu Dere, el kol hareketi yapma oyunculuğun sucks mı diyeyim?
Ezel, havan kime güzelim mi diyeyim?
İnanın sevgili okurlar, Haluk Bilginer sen yoksan her şey eksik, sen varsan her şey tamam diyecek takatim bile yok.

Tek bildiğim şu: Be-ce-re-me-diiiiiim!!!

10 yorum :

Başak dedi ki...

ağzını bozma öyle köylü möylü, özün onlar senin!

deniz dedi ki...

Bitlis'te de aristokratlar var.

bay ripley dedi ki...

Ben bunu onceden biliyordum, neden herkes bu kadar sasirdi?

deniz dedi ki...

ulan götüm nerden biliyodun ha nerden öğrenildi bu niye bizim hiç haberimiz yok???

deniz dedi ki...

ohaa hakkaten hürriyet bunu haber diye vermişmiş.

başak deniz dedi ki...

yaklaşık 8 kız, kıvanç'ı gördüğümüz anda "vohahğaauau" diye bir ses çıkarttık hayatım boyunca unutmayacağım. çok heyecanlıyım.

deniz dedi ki...

yaklaşık derken kaç gibi mesela?

başak deniz dedi ki...

tam 8'miş saydım şimdi. ay o beyaz pantalon niydi yaa?

kesik dedi ki...

Ben de izledim desem? Şans eseri de olsa dün arkadaşlardayken "Ufuk Bayraktar çıkacak" diye izledik. Sonra Kıvanç Tatlıtuğ da çıkacakmış dedi arkadaşım. Sallamadan devam ettik... Zira Ufuk Bayraktar daha önemli geldiydi...

Dizi sırasında sayın Deniz Gedizlioğlu'nun da belirttiği üzere, ancak Haluk Bilginer olursa oluyor dedirten bir vasatlık hakimdi. Gerçekte varolmayan (ama hadi yine yedik dedirten) motorla Haydarpaşa'ya geçen gızımız Eyşan(?)dan önce arabayla oraya varan (yuh! 20 dakikada Altunizade'ye varamazsın lan!) Ezel'i içeren senaryo olsun, "Aman Allahım"ı heceleyerek şaşıran Cansu Dere'nin anti-oyunculuk potansiyelini profilden çekimlerini yaparak maksimize etmekten şiddetle kaçınılması gerektiğini hala çözememiş yönetmen arkadaşlar olsun, kurguda render edememek, senkron sağlayamamak ve color correction fiyaskolarıyla ses ve ışık saçmalamalarına yol veren tüm insanlar olsun beni bayağı bayağı delirttiler.

Ammavellakinn!

Haluk Bilginer Ezel'e bir ayar verdi (gerçek adını biliyordu), iki ayar verdi (dalga geçerek: Öldürürüm?! Ne o öyle?, didi), üstüne referans çaktı (Hitchcock filmlerindeki gibi didi- bilmeyenler için bkz: Strangers on a Train); ben kendumdan geçtim, dedim izleyecem sankim ben bunu!

Sonraa, trenden önce Ufuk çıktı (ki Haluk Bilginer'in gençliğini oynayacak ve bir Kader-Masumiyet referansıyla fırtına koparacak bende diye içim gittiydi). Vışş dedik, güzel oldu buu.

Sonra sonraaa, Kıvanç Tatlıtuğ çıktıı, anam dedim, saç-sakal olmuş, yüz ifadesi de olmuş, boynunu da saklayabilmişler, e olmuş la buu dedik biz.

Vellhassıllkelaam.

Çıkacak diye bildiğim halde dumura uğradım ben evet. Ezel'in ve akabinde Kenan İmirzalıoğlu'nun karizması çok pis çizildi dün. Çokk piss. Önce Haluk Bilginer, sonra da ummadık "taş" Tatlıtuğ bana tv benim de canım olabiler dedirtmiştir saygılarımla tşk...

deniz dedi ki...

ya kesik bebişim seni aramızda görebilmek dünyaya bedel!