24 Eylül 2010

TÜRKAN'la Cüzzama Giriş

Türkan biteli 1 saat oldu, hâlâ düşünüyorum, acaba ben nerde yanlış yaptım?
Hayır çünkü, dizide olanlar aynen şunlar:

    *Türkan eve geç kaldı.
    *Türkan'ın hafif flörtlü sıkıcı mektuplarını annesi gördü.
    *Türkan cüzzamlılara üzüldü.
    *Türkan'ın kardeşi 2 saatliğine kayboldu, evde saklanmış, buldular.
    *Türkan'lar fakir oldu.
    *Türkan cüzzam kitabı okudu.


    Dırırı da dırırı. Ne var kardeşim, neye dayıyorsun müziği? Ya yemin ederim bizim ev daha heyecanlı. Kedi giriyor, yerlerden sular çıkıyor, yeri geliyor gaz kaçağından patlama tehlikesi geçiriyoruz... Derler ya "Bey babacığım bizimle hep sizli bizli konuşurdu." İstemez yaa, güngörmüş İstanbullu ailem falan olmasın o ne abi. Annen Türkan'ın annesi gibi olursa tabii laikçi dernek kurarsın. Kadın, buzlar kraliçesi. "Dürüstlüğün için teşekkürler çocuğum." Rica ederiz annecik. Aynı kadının bir de yatak odasında Bihter gecelikli sahnesi vardı, oradaki sevişme ihtimalini ben düşünmek dahi istemiyorum.

    Peki Türkan senin tıp ilimine karşı bu histerik yaklaşımını ne yapıcaz? "Cüzzamın çaresi yokmuş, tükürürüm ben böyle tıbbın içine!" Çılgınsın meean. Meğer olay sadece bir adet CUZ101: Introduction to Cüzzam kitabı açıp okumakmış. Kitap da eline alsan incecik bir şey, ama çalan müziğe bakarsan "The Secret." Böyle böyle kurtuldu demek Türk tıbbı.

    Dırırırı-dırırırı-dırırırı-dırırııı!!! Heyecan istiyoore!

    10 yorum :

    Adsız dedi ki...

    yaprak dökümü hakkında inceleme istiyoruz!

    deniz dedi ki...

    Hâlâ mı?

    bay ripley dedi ki...

    Türkan'ı reklamını ilk bir dizinin altında gördüğümde projeden habersiz bir gurbetçi olarak 'hahahaha Şoraycığımın adını çalmışlar' dedim. Fakat yazın benim şu bünyeme iyi geldi Gedizlioğluç Yine bir sübyanın hayatını kurtardın, aferim sana.

    deniz dedi ki...

    Fatmagül'ün altında mı gördün?

    Başak dedi ki...

    bence sen iyi dayanmışsın kardeş,ben açık olmasına rağmen 10 dakkasına ya baktım ya bakmadım. dizi zaten boktan, bi de türkan'ın çökük avurtlarını mı izliycem, pışşııık. eve geliyo soluk soluğa bir cüzzamdır dilinde. eve gelince buzdolabı açılır bi kere kızım, ne cüzzamı ya allasen.

    deniz dedi ki...

    buzdolabı mı, pesss.

    MeLLy dedi ki...

    Valla bu yazı bile daha heyecanlı olmuş bence :)

    deniz dedi ki...

    hahhah var ya bence de!

    egesu dedi ki...

    bence Türkan saylanın hayatı sıkıcı olsa da anlatılması gereken bir hayat ayrıca annesi dizide buzlar kraliçesi olabilir ama gerçekte aşırı derecede anti-komünist bir kadın.Türkan saylan sayesinde cüzzamın çaresini öğrendiğimizi ve binlerce maddi durumundan dolayı okuyamayan öğrenciyi de okuttuğunu hatırlarsan sevinirim.

    deniz dedi ki...

    hatırlayınca dizi coşanzi mi olacak?