25 Eylül 2010

Fatmagül'cüğüm Ağlama Tamam mı


Yok. "Bu oyunlara gelme Deniz" diyorum, yok yok yok.
Hani ne dedim ben? "Yaprak Dökümü olur, sıkıcı olur, 2 sezon dayak izlemeye mi geldik allasen" demedim mi? Görüyorsun işte okuyucu, bilinçli de bir izleyiciyim, neden geliyor bunlar başıma madem?  Niye gene içim parçalandı benim?


Bu Toygar Işıklı denen piç herif olayı çözmüş. Ali Rıza'nın deliren kızının şarkısı nerde şimdi hani? "Sen haala-benim için-küçük bir kııız çocuğu" nerde? Hep 'ver coşkuyu müziği' yapıyorsun Toygar bak gözümden kaçmıyor ama bilinçaltıma hükmedemiyorum allah cezanı versin. Hilal Saral sen de ooh, daya yakın planları Deniz zaten maldır, öyle mi?

Ooof, çok üzülüyorum! 

Sen, Kerim, ıslanınca iğrenç gözüken saçlarınla denizde ne kadar acı çektiğini göstermeye kalkmasan daha iyi ederdin. Çünkü şimdi sana hazırladığım bazı laflarım var: Tecavüz sırası sana gelince yapmadın demek. Nah yapmadın! Vedat Türkali yazdığında da yaptın, Aytaç Arman oynarken de yaptın, bütün yaz dizi duyurulurken de yaptın. Diğerleriyle birlikte Fatmagül'ün her yanını ovalayıp kahkahalar atarken de yaptın, ayrıca onları izlerken de yaptın, hayvan. Demem şu ki, sıra sana gelene kadar kafandaki dumanlar dağılmaya başladı diye donunu indirip kıza yapışmamış olman; SAYILMAZ. Fatmagül'ün sana aşık olması ihtimali hâlâ en az 24 yıl önceki kadar iğrenç.

"O yasa artık öyle değil" madem, neden evleniliyor Kerim'le? Bence Fatmagül Dockers pantolonlu Ebe Nine'yle evlensin. Maksat yengeden kaçmaksa eğer? Yenge de ne canavar çıktı be ablam. Yöreoğlu Kardeşler yüzünden hep. Yoksa ben tanıyorum, Yenge hasetinden ölse bile o kızcağıza o kadar gaddarlık edecek biri değildi. Ayrıca "Fatmagül kirlendi mi" diye anırıp duran kayınvalide, senin yatacak yerin yok. Senin de hemen hastane çıkışı bir tecavüze uğramanı o kadar çok istedim ki.

İzliyorum galiba, damn!

2 yorum :

bay ripley dedi ki...

Ah Gedizlioğlu, sana katılmamak mümkün mü?
Ancak bence 2.bölümün esas gücü ne Işıklı'nın dizinini müziğini yavaş yavaş oturtması, ne de Saral'ın plan seçimiydi. Bu bölümün yakalayacılığı kesinlikle 'Hiçbir şey beklediğiniz gibi olmayacak, en azından bir süre' mesajıydı. İlk bölüm bol bol güzel kız, doğa harikası koy, yakışıklı çocuk gösterdiler. Bu bölüm uyarlama böyle helecanlı yapılır, bakın, bakın dediler.
Aferim Yöreoğlu kardeşler. Uluslararası ilişkilerdeki 'O kadar çok aktör var ki, hepsinin hareketlerini kestirmek imkansız' yaklaşımını --ki kendisi Ortaç literatüründe 'Binlerce Dansöz Var' olarak anılır-- diziye yedirdiniz, 'Artık kanun değişti'yle 'anaaa ne olcak la şimdi?' dedirttiniz ve en güzeli Delil ve İç Karartıcı Yenge'nin karşısına Dockers'lı Ebe Nine'yi diktiniz. Tebriks.

Başak dedi ki...

ah o kaynanası yok mu o kaynanası, öldürürüm ben onu. işte türk erkek annesi gerçeği.el yapımı dondurmaları götürürken iyiydi ama. ben de ebe nineye verilmesi taraftarıyım, psikolog falan bok yesin, yaralarını sarar o fatmagül'ün. ama şunu itiraf edeyim ki kerim'e sempatim var :( ben de bi türk izleyicisiyim sonuçta, hoş gör beni olur mu?