29 Nisan 2011

Ve 'TV benim canım' Ödülleri!

Geldim, geldim! Hepiniz deliler gibi sonuçları bekliyordunuz biliyorum ve hemen açıklamaya başlıyorum.


YILIN DİZİSİ: ÖBGZKİ 

Şokşokşok.com! Çok şaşırdık... Bazı arkadaşlar da ne kadar naif; yazık hâlâ gitmiş Ezel'e oy vermiş, ben işte buna çok gülüyorum. Gerçi ben Coşkun Irmak'ın Öyle Bir Geçer Zaman Ki'nin senaryosunu bayağı g.tüyle yazdığından eminim ama, halkım bir kere bu diziye bağlanmış, yapacak bir şey yok. 


AYÇA BİNGÖL BEREN SAAT'E YÂR ETMEDİ

Sen senelerdir onun arkadaşı, bunun avukatı, şunun bilmemnesi rollerinde diziden diziye gez, sonra 35 yaşını geçince birden aslında çok iyi oyuncu olduğun keşfedilsin... Üstüne de TV BENİM CANIM EN İYİ KADIN OYUNCU ödülünü kazan! Oylamada bir süre için Beren Saat'in de bir şansı varmış gibi gözüküyorduysa da halk beybifeys'e kanmadığını gösterdi. Ben sana Fatmagül'ü oynama demiştim Beren Saat... Mustafa seni öpünce kusuyorsun, Kerim'le sevişmen gerekecek bunu biliyorsun değil mi? Neyse burası yeri değil ama, aklında olsun.


BEHZAT AMİRİM. N'ABER?

Amma seviyormuşsunuz Behzat Ç.'yi arkadaşım, amirim de amirim... Ama ne olduu, yine hafta içi prime-time galip geldi. ........ TAMAM LAN TAMAM! Evet bir-iki arkadaşıma Erkan Petekkaya'ya oy vermesini tavsiye etmiş olabilirim... Ne var? Hayır, NE VAR YANİ???!


ESRA DERMANCIOĞLU DÖVER

İşte ya, en severek verdiğim ödül, En İyi Yardımcı Kadın Oyuncu! Kıyak yaptım afili foto da koydum. Zaten benim bugüne kadar anlayamadığım şey, Fatmagül'ün jeneriğinde Esra Dermancıoğlu'nun niye Beren Saat'le Engin Akyürek'ten hemen sonra değil de taa Peruş'tan, hatta Meltem'den bile sonra geldiği. Sonuçta Mukaddes'e hepiniz hayranmışsınız işte oğlum bundan sonra bana cart curt etmeyin.

EN İYİ YARDIMCI ERKEK OYUNCU: 
ARAS BULUT İYNEMLİ

Geriye dönüp bir itirafta bulunmak gerekirse, ben bu sahnede Aras Bulut İynemli'yi o kadar da beğenmemiştim ve ayrıca çenesindeki tükürüğü silmiş olmalarını isterdim. Halbüsü o ev yakma bölümü Mete'yi bir efsane yaptı, onun da farkındayım. Yoksa o kadar kötü şarkı söylediği hâlde yarışmada nasıl birinci olabilirdi? Oylamada TV benim canım olarak tahminim Pargalı İbraham ile Okan Yalabık'ın birinci geleceğiydi, seçimim ise tabii ki Erdoğan Yaşaran'dı. Ama zaten Erdoğan'ın hakkını kim ne zaman teslim etmiş ki izleyici etsin...

OSMAN AFFETMEDİ

Yılın Çiko'su ödülü almalıydı bence bu çocuk. Oğlum ben bu Osman'a güvenmiyorum be. Gerçek hayatta kesin çok şımarıktır. Ve sinsidir. Nasıl öyle ağlar gibi yapıyor, mahzun mahzun boynunu büküyor, sinsilik değil mi şimdi bu? Bence ödülü Fatmagül'deki Halacım Murat almalıydı, hakkı yendi çocuğumun. Veya Hazal Kaya alsa ne eğlenirdik... N'oldu ki Osman aldı da, hiç.

'EN İYİ JENERİK' BİLE ÖBGZKİ
 ÖBGZKİ Jenerik
Ya, her kategoride de ÖBGZKİ alır mı arkadaşım, iyicene çıldırmışsınız ha. Gerçi jeneriği güzel. Ama bu ne ya, bir Mukaddes yüzümü kara çıkarmadı, iyi ki varsın Mukoş.


YILIN KÖTÜ KARAKTERİ: ALİ KAPTAN 

Buna valla ben bir şey yapmadım. Zaten Ali Kaptan o gemiyi eve soktu ya, orda noktayı koydu, imzasını attı. Ve bak şu an yine sinir krizi geliyor gülmeye başlıyorum allahım tamam hemen gidiyorum!


EN BOK KARAKTER: SU MABEYİNCİ

Bir şey söylicem: Bence Sinem Kobal sarışın olduğu ve eskiden mankenlikten oyuncu olanlara yapıldığı gibi, sırf güzel olması sayesinde rolleri kaptığı için böyle yapıyorsunuz. (Ki bence o dişlerle güzellik... ı-ıh.) Sırada Ebe Nine veya Mustafa varken Su'nun birinci seçilmesinin başka açıklaması olamaz. Yani tamam gerizekalı bir karakter olmasa oraya koymazdık ama bu kadar nefret etmenize gerçekten şaşırdım.


EN KÖTÜ DİZİ: AKASYA DURAĞI

Allahım bu dizi gerçekten bitmeyecek galiba. Akasya Durağı'nın senelerdir sürüyor olması; işte Türkiye'nin gerçeği bu. Bakın mesela diğer güçlü aday Unutulmaz'dı; ben onu izleyebilirim, bunu yapabilirim. Leş meş ama en azından oyuncular "iki dakika insan gibi durmak" nedir biliyormuş gibi gözüküyor. Bu ise bir delilik, sonsuz bir manyamışlık hâli. Korkuyorum be dostlarım!


İşte, TV benim canım Ödülleri böyleyken böyle. Ayrıntılı sonuçları görmek isteyenler şuradan incelemeyi deneyebilirler. Kırmızı Halı resimleri için Facebook sayfamızı ziyaret edebilirsiniz, -pek yakında.
Bir de cumartesi Antalya Ödülleri mi ne, öyle bir şeyler vereceklermiş, boşverin onu. 

10 yorum :

bay ripley dedi ki...

Odul torenine katilmis birisi olarak soyleyebilirim ki cok profesyonelce hazirlanmis bir torendi, tebrikler D.G.!

Benim oy verdiklerim genelde kazanamamis ama saglik olsun. Hazal Kaya'nin gelecek sene de sansinin devam ettigini dusunuyorum bu arada.

Sevgiler, saygilar, hurmetler.

Zarife dedi ki...

Nasil yaa.. ben sadik bir takipci olarak ilk en iyi dizi en iyi erkek oyuncu memnun degilim... itiraz edeyim dedim... hakkimdir.
Amirim in hakkini yenmis la :)

deniz dedi ki...

kardeşim, siz de amirinizin promosyonunu yapsaydınız, siz de çalışsaydınız...
en iyi dizide de halkın takdiri yani, ben hiç karışmadım :)

elvan dedi ki...

nasıl oldu da münir seçilmedi, hayret... beklediğime değmiş ama, dünyanın en iyi anket yorumu :D

eftelya dedi ki...

bende en fazla mukoyla cemilenin kaznmasına sevindim:) ayça bingöl de esra da şu an televizyon ekranlarındaki opyunculuğu iki,üç çıta yükselttiler.valla diğer beybifeys oyuncuların işi çok orlaştı,millet artık sırf güzellikle yetinmeyecek:) bu ödüllerde en büyük kanıt.

elvan dedi ki...

diğer konu da şu: dur durak bilmeden, haftaiçi her öğlen, haftasonu ise sabah ve akşam olmak üzere iki kez akasya durağı ile karşılaşıyorum yahu... anlamadım çok mu tutuluyor nedir? bu ödülden sonra belkim kanal d politikasını değiştirir :S

Adsız dedi ki...

erdoğan yaşaranın ödül alamaması beni ziyadesiyle üzdü

sinagrit dedi ki...

Birtek Ayça Bingöl tercihim tuttu.
Diğerlerinde çuvalladım.
Akşam Antalya TV ödül töreninin bir kısmını izledim. Organizasyon dibimi düşürdü.Fatmagül vtr'si malum sahnelerden ibaretti. Hani olur ya daha izlemeyen vardır diye
şey ettiler galiba.

deniz dedi ki...

Adsız: beni de çok üzdü inan.
sinagrit: ya size Antalya Ödülleri'ni boşverin benimle kalın, demedik mi?

casey23 dedi ki...

yaaa nerdeyse hiçkimseyi tutturamamışım demek bunca sene tv başında .öt çürüt, ama boşa gitmiş ben anlamamışım bu tv işinden!!
ahhh erdoğan'ın hakkının yendiği bi gerçektir, ayrıca da sırf erdoğan ödül almadığı için bu oylamanın güvenilirliğine güveniyorum ve zevklerimi yeniden gözden geçiriyorum :)