8 Nisan 2011

'TV benim canım' Ödülleri Veriyorum!

Evet TV benim canım! Ödülleri diye bir şey var, ben veriyorum. Çünkü televizyonda bir numarayım, BEN TEKİM. Toplam 10 kategoride vereceğim bu ödüller için şu ankete gidip oy kullanmanızı istiyorum sevgili arkadaşlar. Bak, demiyorum ki ben seçiyorum, şu an size insiyatif verdim. Öne çıkan kategorileri aşağıda paylaşıyorum. 27 Nisan'da açıklanacak Büyük TV benim canım Ödülleri gecesinde görüşmek üzre, bayz.

    YILIN DİZİSİ


     EN İYİ KADIN OYUNCU


     EN İYİ ERKEK OYUNCU


     EN İYİ YARDIMCI KADIN OYUNCU


     EN İYİ YARDIMCI ERKEK OYUNCU


     EN İYİ ÇOCUK OYUNCU

"Kendisini Türkiye'nin en büyük televizyon otoritesi kabul eden D.G'nin 'o benim gözbebeğim' diyerek tanımladığı TV benim canım!, geride bırakacağı ilk televizyon sezonunu TV benim canım! Ödülleri'ni dağıtarak kutlamaya hazırlanıyor. Katılımcıların oylarıyla belirlenecek olan TV benim canım! Ödülleri, "Türkiye dizi sektörünün Oscar'ları" olarak kabul ediliyor."

Anket adresi:

7 yorum :

KadirBey dedi ki...

En kötü dizide çoğu fox hahaha :D ben nedense akasya durağını işaretledim çünkü nefret ediyorum ama arka sıradakiler de berbat bence

Adsız dedi ki...

en bok karakterde seçemedim resmen. gerçeken zordu. yardımcı erkekde de erdoğan yaşaran varken başkasınıı görmedi gözüm

Z.eCe dedi ki...

En İyi Çocuk Oyuncu =hazal kaya.ahahaahahaahahahahha.
en kötü karakter şıklarında erdoğan yaşaran olmaması çok saçma :O

neyse benim oylarım şu şekil;
yılın dizisi: FSN
en iyi kadın oyuncu:beren saatçi
en iyi erkek oyuncu:ENGİN AKYÜREK
en iyi yardımcı kadın:farah zeynep abdullah
en iyi yardımcı erkek:aras bulut
en iyi çocuk oyuncu:hazal kaya.AHAHAAHAAHAHAHAHAHAH
en iyi jenerik:öyle bir geçer osman ki
yılın kötü karakteri: münir'i işaretledim ama erdo olmalıydı
en shit karakter: berrriiiinnnn
yılın en kötü dizisi: dabiki de örtmen kemal :O

not:umarım oylamalarda şaibe olmaz

deniz dedi ki...

engin akyürek'e oy vermeyi sürdürürseniz şike de olur şaibe de olur, bi de büyük harfle yazmış...

NEFRET EDİYORUM ONDAN TAAM MA NEFRET NEFRET NEFRET!

erdoğan bence münir'le reşat yaşaran'ın yanında adeta bir melek kalır diye düşünmüştüm ama galiba kimse bana katılmıyor :)

not: şike yok, şaka o. kıpss.

derya dedi ki...

Engin Akyürek için seçtiğin fotoğrafı görünce baya güldüm ama yorum yapmaya üşendim. Amma Hazal Kaya'nın çocuk kategorisinde yarıştığını görünce öyle koptum ki üşengeçlik filan kalmadı! Sen beni güldürdün, Allah da seni güldürsün :D

deniz dedi ki...

işte, halk bunu istiyor ben biliyoruuum.

Zarife dedi ki...

En bok karakter ve en kotu dizi secmek ne kadar zordu... :) mesainin bitimine 30 dakika kala butu gun sismeyen icim sisti valla... stres oldum...