2 Ekim 2010

Koy Bi Film Keyfimiz Yerine Gelsin Hacı


Yook.
Tatlişko filmler'in tadı başka hiçbir şeyde yok. 


Tatlişko filmler: 15 kere izlenebilen, sonu iyi filmler.


Üstelik arkadaşlar, bu hafta gerçekten hepimizin ağzına s.çıldı. ÖBGZKİ'de Ali'ye saydır, Fatmagül'de Mustafa'ya, anasına, babasına, yedi göbek ecdadına saydır, biz de insanız be, bu da can be, insaf. Herkese bir adet tatlişko film yazıyorum okurlarım, akıl sağlığınıza ihtiyacım var lütfen. 
(Yeni reçeteme seni yazzmadı doktor, kullanma diyor onu birr daha-birr daha asla!)

Şimdi, tatlişko filmler tanım gereği kalpli filmler demek değil, ama iyi bir romantik komedi bulup da kaçıranın allah cezasını versin.
Music and Lyrics (2007): En sevdiğim ikinci romantik komedi olup (Birincisi tabii ki Notting Hill), 2007'den beri üç defa izlemişliğim bulunmaktadır. Full eğlence, 80'ler, 2000'ler, pek az drama, perfect. Beni referans kabul edenleriniz varsa diye anlatıyoruz bunları.

6 yorum :

Adsız dedi ki...

punch drunk love da iyi gidir. o da benim bir numerolu romantik komedim.

Desmotes dedi ki...

sayin gedizlioglu,
ben de severim bu cerez filmi hem muziklerini de gayet hos bulurum. yalniz kafama takilan bir soru var; sevdigin iki romantik komedinin ortak yonunun hugh grant olmasi bir tesaduf mu yoksa gerceklik mi? Hmmm?

deniz dedi ki...

whoopsie daisies!

hugh grant sevdiğim afişe olduuu!

Judy Abbott dedi ki...

Love Actually de olsun reçetede:)

Başak dedi ki...

bazı yazılarınızı twitter'a koymayı unutuyorsunuz.

funda dedi ki...

geçen gün love and other disasters diye bi film izledim. yapımcıları da ne alakaysa david fincher ve luc besson. onlarla alaka kuramasam da film hoş idi. yaşasın tatlişko filmler!